wtorek, 4 lutego 2014

76





Hejka!
Dawno nic nie było więc oto i jest nowy post ;)
Jestem strasznym zmarzlakiem i gdy jest zimno wole zostać w domu z laptopem i ciepłą kawką wtulona w gruby sweter dlatego też przez tyle czasu nic nie wstawiałam. No ale skoro jest już sporo powyżej zera i dodatkowo są ferie postanowiłam wrzucić coś specjalnego.

Wszystko co mam na sobie upolowałam na wyprzedażach, a spodnie wygrzebałam z dna szafy i lekko odświeżyłam modnymi coraz bardziej w nowych kolekcjach wielkimi dziurami i przetarciami. Najlepszym jednak zakupem okazał się sweter, co wiedziałam od razu gdyż jest od teraz najcieplejszą rzeczą w mojej szafie, a jego cena mnie powaliła, kosztował 20zł! 
Cała stylizacja jest dość zwyczajna, ale ma w sobie to co potrzebne do przykłucia uwagi naprawdę świetnym wyglądem. :)

sweter - New Yorker
spodnie - hand made
buty - Mango
torebka - New Yorker
naszyjnik - Mango
okulary - Ray-Ban

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter :)
    ja w niedzielę wybieram się do galerii może jeszcze coś fajnego upoluję w NY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, tam jest pełno świetnych ciuszków w super cenach ;) miłych zakupów!

      Usuń
  3. Cudownie!!! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie z dziurami<3

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze tego swetra za taką cene!
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja ;) Modnie podarte spodnie i ten sweter dają z torbą świetny look :D

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie dobrane :) Świetny sweter :3 :)
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny stój, wszystko idealne dobrane, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń