sobota, 11 stycznia 2014

Leopard Bag






Zwyczajnie i na luzie, uwielbiam tego typu stylizacje. Niby nic takiego, a jednak mają w sobie to coś.
Proste połączenia pozwalają na dobieranie dodatków według własnego upodobania i gustu. No i wiecznie modna koszula w kratę + luźny t-shirt, które od dawna tworzą razem świetny look.
Buty, których jako iż jestem bardzo wybredna szukałam dość długo razem z torebką w panterkę idealnie dopełniają zestaw :)

kurtka - Bershka 
 koszula - second hand
koszulka - Stradivarius
torba - Sinsay
buty - H&M
spodnie - H&M

7 komentarzy:

  1. buty bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ala, piękny ałtfit hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ,że obserwuje.Bardzo ładna stylizacja.Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny codzienny zestaw, szczegolnie podoba mi sie kurteczka.. Lubie parki, zielone zwlaszcza;)))
    Pozdrawiam i dziekuje za wizyte u mnie. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wszystkie miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz. :) Mam te same buty, często w nich jestem. :D

    OdpowiedzUsuń